سهشنبه آخرین روز فعالیت مدارس ابتدایی تهران است
معاون آموزشوپرورش شهر تهران:
🔹هر سال دوره ابتدایی تا پایان اردیبهشت ادامه داشت که امسال بر اساس بخشنامه آموزشوپرورش، یک هفته به زمان آموزش اضافه شد و تا پایان این هفته آموزش در مدارس برقرار است.
🔹 ثبت ارزشیابی توصیفی و کیفی در سامانه توسط معلم نیز از ۹ خرداد آغاز میشود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.